Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zakup samochów osobowych z napędem elektrycznym (2 sztuki)

Zamawiający:

Nazwa: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ

Krajowy numer identyfikacyjny:2)

Adres: ul. Jana Matejki 6B

Miejscowość: Szczecin

Kod pocztowy: 71-615

Kraj:  Polska

Adres strony internetowej: www.wiih.pomorzezachodnie.pl

Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiih.szczecin.pl

Numer telefonu kontaktowego: 91 422 52 39

Rodzaj zamawiającego:3)   jednostka budżetowa

 

_____________________________________

1) Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.

2) Numer NIP lub REGON.

3) Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodza j zamawiającego spośród następującej listy:

1)      jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorząd
terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz
celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Naro dowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia
publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inn e państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu
wykonywania zadań publicznych;

2)      inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;

3)      związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;

4)      inny zamawiający (proszę określić).

       
 

 

1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne

 

Pozycja Planu

Przedmiot zamówienia

Przewidywany tryb albo procedura
udzielenia zamówienia4)

Orientacyjna wartość
zamówienia5)

Przewidywany termin wszczęcia
postępowania6)

Informacje dodatkowe7)

Informacja na temat
aktualizacji8)

1

2

3

4

5

6

7

1. ROBOTY BUDOWLANE

1.1.1

 

 

 

 

 

 

1.1.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

2. DOSTAWY

1.2.1

Samochód osobowy o napędzie elektrycznym   (2 szt.)

 

313.821,14

II kwartał 2024 r.

 

 

1.2.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

3. USŁUGI

1.3.1

 

 

 

 

 

 

1.3.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________

4) Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

1)       tryb podstawowy – bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);

2)       tryb podstawowy – negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);

3)       tryb podstawowy – negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);

4)       partnerstwo innowacyjne;

5)       negocjacje bez ogłoszenia;

6)       zamówienie z wolnej ręki;

7)       konkurs;

8)       umowa ramowa.

5) Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

6) Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

7) Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).

8) Należy wskazać, czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

 

 

2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne

 

Pozycja Planu

Przedmiot zamówienia

Przewidywany tryb albo procedura
udzielenia zamówienia9)

Orientacyjna wartość
zamówienia10)

Przewidywany termin wszczęcia
postępowania11)

Informacje dodatkowe12)

Informacja na temat
aktualizacji13)

1

2

3

4

5

6

7

1. ROBOTY BUDOWLANE

2.1.1

 

 

 

 

 

 

2.1.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

2. DOSTAWY

2.2.1

 

 

 

 

 

 

2.2.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

3. USŁUGI

2.3.1

 

 

 

 

 

 

2.3.2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________

9) Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

1)       przetarg nieograniczony;

2)       przetarg nieograniczony;

3)       negocjacje z ogłoszeniem;

4)       dialog konkurencyjny;

5)       partnerstwo innowacyjne;

6)       negocjacje bez ogłoszenia;

7)       zamówienie z wolnej ręki;

8)       konkurs;

9)       umowa ramowa;

10)    dynamiczny system zakupów.

10) Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

11) Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

12) Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).

13) Należy wskazać, czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 15.03.2024.15.46.31_Plan_zamaiwie___publicznych_WIIH.pdf 2024-03-15 15:46:31 61,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Dynowska 15-03-2024 15:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Dynowska 15-03-2024
Ostatnia aktualizacja: Beata Dynowska 15-03-2024 15:52